نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 12:11

پشتکار فعالان عرصه کار و تولید موجب بالندگی گلستان می شود

گرگان- استاندار گلستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته کار و کارگر را گرامی داشت و گفت: پشتکار فعالان عرصه کار و تولید موجب بالندگی گلستان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر کرد. در پیام علی محمد زنگانه آمده است: جایگاه کار و منزلت کارگر در مبانی دینی و سیره رسول الله و اهل بیت (ع) بسیار رفیع و ارزشمند است.

استاندار گلستان در این پیام گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خویش همواره توجه ویژه ای به قشر شریف و نجیب کارگران داشته است.

در بخشی از این پیام آمده است: رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه کار و کارگر در دیدار با آنان فرمودند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است.

زنگانه در این‌پیام آورده است: بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب سال جاری سال رشد تولید و مهار تورم بوده و در این مسیر همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با فعالان عرصه تولید و کمک به تولیدکنندگان ضروری است.

استاندار گلستان یادآور شد: کارگران به عنوان ارکان تأثیرگذاری در حوزه کار و تولید محسوب می‌شوند و بی تردید ارتقا کیفیت شرایط کار برای کارگران و همچنین افزایش میزان توجه به آنها می‌تواند در بهبود محصول نهایی نقش مؤثری داشته باشد.

زنگانه در پیام خود تاکید کرد: نامگذاری هفته‌ای با عنوان کار و کارگر و حمایت از این قشر زحمت کش در زمینه‌های مختلف نشان از جایگاه منحصر به فرد آنها در جامعه دارد و خوشبختانه دولت انقلابی و جهادی سیزدهم توجه ویژه ای به حمایت و پشتیبانی از جامعه کارگران کرده است.

در بخش پایانی پیام استاندار گلستان اینچنین آمده است: اینجانب فرا رسیدن روز کارگر و هفته کار و کارگر را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض کرده و امیدوارم با اراده و پشتکار همه فعالان عرصه کار و تولید بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت و بالندگی بیش از پیش گلستان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171631

مهمترین اخبار ایران و جهان: