نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 22:57

شهرستان دزپارت در حوزه زیرساخت نیاز به اقدامات تحولی دارد

اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شهرستان دزپارت در حوزه زیرساخت نیاز به اقدامات تحولی دارد؛ البته دولت مردمی نیز نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه دیدار مردمی با مردم شهرستان دزپارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی دولت مردمی آیت الله رئیسی تحقق اصل مردمی سازی نظام حکمرانی است؛ بر این اساس جلسات متعددی در قرارگاه اجرایی سند تحول بنیادین برگزار و برنامه‌ریزی های لازم برای ارتقای میزان مشارکت والدین در حوزه‌های مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور انجام شد.

وی با تاکید بر نقش راهبردی اولیای دانش آموزان به عنوان شرکای راهبردی آموزش و پرورش کشور افزود: واگذاری مدارس به اولیا، شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار یکی از برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت در راستای مردمی سازی نظام حکمرانی است چرا که مشارکت دادن اولیا در امر مدیریت مدرسه می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق تحول تمام ساحتی ایفا کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دزپارت گفت: این شهرستان در حوزه زیرساخت نیاز به اقدامات تحولی دارد؛ البته دولت مردمی نیز نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار در سطح کشور دارد و بر این اساس تلاش‌های خوبی در راستای توسعه متوازن و برقراری عدالت در سطح توزیع امکانات صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172975

مهمترین اخبار ایران و جهان: