نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 16:45

ساعت کار ادارات البرز از اول خرداد ماه تغییر می‌کند

کرج- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز جزئیات ساعت کار ادارات بعد از ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه ابلاغی از خردادماه ساعت کاری از ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور ظهر دوشنبه در اولین شورای اداری استان البرز که با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و تمامی مدیران استان بمنظور دیدار نوروزی و تبیین برنامه‌های استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مهار تورم، رشد تولید در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، جزئیات ساعت کار ادارات بعد از ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه ابلاغی از خردادماه تا شهریورماه نیز ساعت کاری از ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

وی بیان کرد: ساعت کار ادارات پس از ماه مبارک رمضان بر اساس مصوبه قانونی، ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روزهای پنجشنبه نیز ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۵ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز از تغییر سه ماهه در ساعت کار ادارات خبر داد و متذکر شد: از خردادماه نیز تغییر سه ماهه در ساعت کاری خواهیم داشت که بر اساس آن آغاز ساعت کاری از ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود که در زمان مقرر اطلاع رسانی مناسب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125375

مهمترین اخبار ایران و جهان: