نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 12:04

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت، جنایت طولکرم را پاسخ خواهد داد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مسئولیت کامل جنایت امروز در طولکرم متوجه دشمن صهیونیستی خواهد بود.

سلمی تصریح کرد که ملت و مقاومت فلسطین این جنایت و دیگر جنایات دشمن صهیونیستی را پاسخ خواهند گفت و ما با خدای خود عهد می‌بندیم که خون شهدا هدر نرود.

وی تاکید کرد که از میان ملت فلسطین دلاورمردانی پیدا خواهند شد که انتقام خون شهدا را از دشمن صهیونیستی و ارتش جنایتکار آن بگیرند و بار دیگر قدرت و پویایی مقاومت که تا زوال و نابودی رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت، را به اثبات برسانند.

گفتنی است رادیو صوت فلسطین صبح امروز از شهادت دو مبارز فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه نور شمس در مرکز شهر طولکرم خبر داد. ساعاتی پیش در پی حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و مبارزان مقاومت به وقوع پیوست.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه نور شمس در طولکرم، یک نظامی صهیونیست نیز از ناحیه پا، زخمی شده است. این منابع اعلام کردند که نظامیان اشغالگر پس از ترور دو مبارز مقاومت از اردوگاه نور شمس در طولکرم عقب‌نشینی کردند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز با صدور بیانیه‌ای، شهادت حمزه خریوش (۲۲ ساله) و سامر صلاح الشافعی (۲۲ ساله) دو مبارز فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس را تسلیت گفت و اعلام کرد که این دو مبارز فلسطینی عاملان تیراندازی به سمت شهرک صهیونیستی افنی حیفتس بودند.

مبارزان مقاومت بامداد امروز شهرک صهیونیست‌نشین افنی حیفتس در روستای شوفه واقع در جنوب شرق طولکرم را به گلوله بسته بودند. در پی شهادت این دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191575

مهمترین اخبار ایران و جهان: