نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:59

جمهوری اسلامی در اوج اقتدار منادی صلح و دوستی برای دنیا است

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه قطار پیشرفت جمهوری اسلامی با سرعت در حال حرکت است، گفت: ملت ایران و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار منادی صلح و دوستی برای دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در مراسم رژه ۲۹ فروردین که صبح سه شنبه در قزوین برگزار شد اظهار کرد: مقاومت در برابر زور و استکبار بهترین روش و مبتنی بر ارزش‌های الهی است.

وی با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار و عزت هستیم، افزود: اقتدار امروز نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی به برکت توجه و تکیه بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار قزوین ادامه داد: روزی از «باید باشیم» سخن می‌گفتیم اما امروز با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری و با اعتماد به نفس، خودباوری و همچنین تکیه بر ظرفیت‌های همین کشور وعده‌ها را محقق کرده و «هستیم» سخن می‌گوئیم.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی درون زا است، تاکید کرد: با اتکا به این قدرت درون زا و عدم تکیه به قدرت‌های خارجی امروز به مرزهای تبدیل به ابرقدرت رسیده‌ایم.

اعلایی با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب اسلامی و عزت امروز مرهون اخلاص و مقاومت در برابر مستکبران است، ادامه داد: در طول تاریخ مستکبران عالم همیشه در برابر اخلاص و تکیه افراد به قدرت خداوند شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری جمهوری اسلامی بر دنیا روز به روز بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: این اثرگذاری با تکیه بر آرمان‌ها، پافشاری بر روی اصول و در نهایت افزایش اقتدار و قدرت نیروهای مسلح است.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه قطار پیشرفت جمهوری اسلامی با سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: ملت ایران و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار منادی صلح و دوستی برای دنیا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157175

مهمترین اخبار ایران و جهان: