نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 09:55

امروز ارتش در بالاترین سطح امادگی است

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: امروز ارتش در بالاترین سطح امادگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی بیرانوند، فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه ۴۸ هزار شهیر ارتش، ۳۵۳۵ شهید استان و ۷۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ زرهی و همه شهدای عرصه سلامت و مدافعان حرم اظهار داشت: روز ارتش یادآور دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های نیروی زمینی قهرمان است.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زده‌ی زنجان با بیان اینکه نیروی نظامی قوی از قدرت‌های یک کشور است، افزود: در روزهای نحستین‌ پیروزی انقلاب توطئه‌هایی علیه این نیرو انجام گرفت که با هوشیاری و درایت امام راحل خنثی شد.
وی به توطئه‌هایی که علیه ارتش آن هم در زمانی که دشمنان نظام و انقلاب در جای جای ایران اسلامی و در مناطق مختلف کشور انجام می‌دادند، اشاره کرد و گفت: امام راحل پس از دیدار امرای ارتش دستور دادند که در ۲۹ فروردین این نیرو با ساز و برگ نظامی رژه بروند و از مردم هم خواستند که از ارتش حمایت و پشتیبانی کنند.
بیرانوند با اشاره به رشادت‌های ارتش در طول جنگ تحمیلی ۸ ساله گفت: نماد رشادت‌های ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید در راه نظام و انقلاب است.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زرهی به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم در برهه‌های مختلف پس از جنگ تحمیلی گفت: ارتش در سیل و زلزله و حوادث طبیعی مختلف در کنار مردم خدمت رسانی کرده است.
بیرانوند با اشاره به امداد رسانی ارتش به مردم در دوران کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: ارتش برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی به روز رسانی ادوات نظامی توسط یگان‌های این نیرو گفت: امروز ارتش و سپاه و بسیج و همه نیروهای نظامی در آماده‌ترین سطح خود قرار دارند و آمادگی این را دارند که به هر گونه تهدیدی در هر نطقه ای از جهان پاسخ بدهند.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان آمادگی نیروهای مسلح و ارتش را پیامی برای دوستان نظام و انقلاب و هشداری برای کسانی که چشم طمع به ایران اسلامی دارند، برشمرد و گفت: آمادگی نیروهای مسلح کشورمان 

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156875

مهمترین اخبار ایران و جهان: