نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 22:50

دانش آموزان کرمانشاهی بازدید کننده نمایشگاه قرآن و عترت می شوند

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان کرمانشاهی بازدید کننده نمایشگاه قرآن و عترت می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه اظهار کرد: به صورت ویژه در طول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت روزانه حدود یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی افزود: بعد از ظهرها نیز دانش آموزانی که تمایل دارند به همراه والدین می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و از برنامه‌های تدارک دیده شده برای رده‌های سنی کودکان و نوجوانان بهره ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برپایی غرفه اداره کل آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای تربیتی و تحصیلی، برنامه‌های سرگرم کننده، اجرای سرود و تواشیح در این غرفه ارائه می‌شود.

محمدی از میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات سراسری قرآن دانش آموزان کشور خبر داد و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مسابقات در تابستان صورت گر فته و مجوزهای لازم از سوی وزارت خانه صادر شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف برای دختران و پسران به صورت مجزا در هر ناحیه و نیز به صورت متمرکز در مسجد النبی (ص)، میزبانی از روزه اولی‌ها به همراه خانواده‌هایشان در طاق بستان و نیز اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله این اقدامات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154175

مهمترین اخبار ایران و جهان: