نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 20:55

تغییرات اخیر در بدنه دولت امیدوارکننده بود

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه تغییرات اخیر در بدنه دولت امیدوارکننده بود، گفت: لازم است تا دولتی چابک برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان عصر امروز در نشست عمومی این تشکل ضمن گرامیداشت ایام سوگواری امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید بیان کردند که موضوع مهمی برای تأثیر در بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت است.

وی افزود: همچنین اقدامات اخیر دولت تغییرات امیدوارکننده و لازمی بود تا دولتی چابک برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم. 

حامدیان با اشاره به در پیش‌ بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد: امسال انتخابات را پیش‌رو داریم و از نظرمان مهم‌ترین بحث، حضور حداکثری مردم است و در این راستا باید سرمایه اجتماعی نظام حفظ و ارتقا پیدا کند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار کرد: در کمیته سیاسی جامعه اسلامی مهندسین بررسی‌ها درباره نمایندگان شهر و استان آغاز شده و در این راستا از دیدگاه نخبگان استفاده خواهیم کرد تا حرکتی منسجم برای انتخابات شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه موضوع قابل توجه حضور نیروهای کارآمد در مجلس است، گفت: بخشی از مشکلات به این باز می‌گردد که در زمینه حضور نیروهای متعهد و کارآمد در صحنه دولت و مجلس با کاستی مواجهیم که این موضوع باید با هماهنگی دیگر تشکل‌ها مورد توجه قرار بگیرد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1143775

مهمترین اخبار ایران و جهان: