نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 17:04

سپاهان هفتاد سالگی را جشن گرفت + تصاویر

جشن هفتاد سالگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور اعضا و هواداران این باشگاه برگزار شد‌.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه جشن هفتاد سالگی این باشگاه اظهار داشت: روز گذشته در گلستان شهدا اصفهان به مناسبت هفتاد سالگی سپاهان تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا انجام شد، همچنان بر همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین تاکید کردیم.

وی افزود: در سال ۱۳۳۲ پدیده‌ای به نام شاهین ظهور کرد، پس از آن به سپاهان تغییر نام داد و با حمایت اسپانسر‌هایی مانند شرکت سیمان و شرکت فولاد مبارکه امروز ۷۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد، به عنوان باشگاهی که اسپرت کلاب است و نه فقط یک تیم فوتبال.

ساکت تصریح کرد: در رشته‌های مختلف فعالیت داریم که در سال گذشته ۲۷ رشته و ۸۵ تیم ورزشی داشتیم، ۲۱۱۲ ورزشکار آقا و خانم که ۱۳۰ ورزشکار به تیم‌های ملی نیز دعوت شدند؛ آیین امروز با حضور بخشی از تیم‌های ورزشی برگزار شد.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: امیدوارم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در همه رشته‌هایی که فعالیت می‌کند با سربلندی مسیر خود را طی کند و به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی کشور مثل همیشه مطرح باشد.

وی با بیان این که تا این لحظه هیج رایی در خصوص دیدار سپاهان و الاتحاد اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: مسائل حقوقی از طریق تیم حقوقی باشگاه در AFC و دیگر مبادی در حال پیگیری است، در رابطه با کسر ۴ امتیاز از تیم فوتبال در لیگ داخلی طبیعتا منتظر رای کمیته استیناف هستیم، لوایح ما به کمیته استیناف ارسال شده است، مبادی مختلف ملی و بین‌المللی نیز برای احقاق حقوق سپاهان وجود دارد.

 

ساکت در پایان گفت: بنا بر توصیه فدراسیون فوتبال، در خصوص باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنیم و اگر نکته‌ای باشد آن را به صورت مکتوب ارسال می‌کنیم، قرار نیست هر روز فضای کشور و فوتبال با  چنین صحبت‌هایی ملتهب شود.

 

 

 

به گزارش فارس، آیین هفتاد سالگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صبح امروز(جمعه ۵ آبان ماه) با حضور ورزشکاران تیم‌های ورزشی این باشگاه، مدیران و مسوولان استانی و شهری، هواداران و اصحاب رسانه در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد.

در این مراسم پس از رژه تیم‌های منتخب امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان به مدت کوتاهی با همراهی هواداران به هم‌خوانی شعار‌های سپاهانی پرداخت؛ تجلیل از ملی‌پوشان باشگاه سپاهان در بازی‌های آسیایی هانگژو از دیگر بخش‌های این آیین بود.

در بخش پایانی مراسم نیز کیک ۷۰ سالگی سپاهان توسط پیشکسوتان سپاهان و سایر مسوولان بریده شد و مراسم نورافشانی و همخوانی سرود مشترک برگزار گردید.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552136

مهمترین اخبار ایران و جهان: