نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 08:17

بیش از ۶۳۰۰ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری اضافه شده است

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ هزار ۳۱۶ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت استان افزوده شده است، گفت: مجمع حامیان ایتام و محسنین در استان ۱۹ هزار و ۶۷۴ نفر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،‌ جاسم محمدی با اشاره به اینکه ۸ هزار فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با اجرای پویش‌ها و مساعدت خیران، تعداد حامیان این طرح مجموعا به ۱۹ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال ۶ هزار و ۳۱۶ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین استان افزوده شده است، ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: با کمک‌های خیران و نیکوکاران هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌هایشان را نیز از تحت پوشش خارج می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552436

مهمترین اخبار ایران و جهان: