نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 13:48

آغاز عملیات هوایی برای یافتن مفقودان«خراسانلو»

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امداد هوایی به همراه ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر برای یافتن مفقودان منطقه«خراسانلو» در شهرستان ابهر وارد عملیات جست و جو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی در ظهر امروز در حاشیه عملیات یافتن مفقودان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از شامگاه گذشته سه تیم عملیاتی متشکل از 16 نیرو هلال‌احمر اقدام به جست‌وجو شبانه تا صبح امروز برای یافتن مفقودان مرد ۴۰ و ۲۵ساله کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: در زمان حاضر نیز تیم امداد هوایی هلال احمر برای یافتن مفقودان به پرواز درآمده و در مناطق صعب‌العبور اقدام به جست‌وجوی هوایی می‌کنند.
وی گفت: از صبح امروز ۶ تیم ۲ نفره موتوری با هماهنگی هیات موتورسواری از مرکز استان برای جست و جوی مفقودان در مناطقی که تاکنون جست‌وجویی نشده، اعزام شده‌اند.
هاشمی اظهار داشت: یک تیم سگ‌های جست و جو و نجات نیز برای جست و جوی مفقودان به منطقه خراسانلو اعزام  شده اند.
وی خاطرنشان کرد: جست و جوی مفقودان از روز دوشنبه در خراسانلو شهرستان ابهر آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده در حال جست و جو هستند.

گفتنی است، از هشت روز پیش دو نفر از منزل خود در خرمدره خارج شده و تاکنون به خانه خود بازنگشته‌اند، که البته در مورد مقصد و هدف آنها حرف‌وحدیث وجود دارد.

خانواده‌های این دو مفقود شده دیروز با مراجعه به مراکز انتظامی اعلام مفقودی کرده و دادستان ابهر از دیروز دستور یافتن مفقودان را صادر کرده است که در پی آن هلال احمر در تلاش برای یافتن آنهاست.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588480

مهمترین اخبار ایران و جهان: