نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 16:34

مردم ایران، با برگزاری انتخابات پرشور، دشمنان را ناامید خواهند کرد

امام جمعه موقت زنجان به انتخابات پیش‌رو و برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد نفاق در جامعه در راستای ایجاد مانع در این حرکت ملی اشاره کرد و گفت: مردم حاضر در صحنه ایران، دشمن‌شناس است و با حضور پرشور در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات، امام‌جمعه موقت زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با تاکید بر بصیرت مردم ایران در همه عرصه‌ها اظهار کرد: این بصیرت در انتخاباتی که 70 روز دیگر برگزار می‌شود از طریق حضور پرشور در انتخابات نمایان شده و بار دیگر نقشه دشمنان را برآب می‌کند.
امام جمعه موقت زنجان به برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات پیش رو در ایران اشاره و تصریح کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد نفاق در جامعه مانع این حرکت ملی شود در حالی که از دشمن‌شناسی مردم ایران غافل است و مردم ایران به مانند همیشه آن‌ها را ناامید خواهد کرد.
وی شرکت در انتخابات را قرارگرفتن در جبهه حق دانست و افزود: همه باید بدانیم که نظام جمهوری اسلامی از آن همه مردم ایران است و در این مورد نباید اختلاف‌نظری وجود داشته باشد، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، جوانان انقلابی دشمن را ناامید کردند.
بیات به برنامه دشمن برای شکستن مقاومت مردم غزه و یمن اشاره کرد و افزود: دراین‌رابطه باید بدون ترس در میدان حاضر بود چرا که دشمن با ایجاد ترس درصدد سرکوب حامیان فلسطین است، غافل از اینکه بنا به گفته خداوند در قرآن کریم مکر و حیله دشمن به لطف خداوند بر مسلمانان تاثیر نخواهد داشت.
امام جمعه موقت زنجان به مناسبت‌های پیش‌رو از جمله نهضت سوادآموزی و مدیریت بحران اشاره و تاکید کرد: در هر دو حوزه ضمن برنامه‌ریزی باید اقدامات متناسب انجام شود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612580

مهمترین اخبار ایران و جهان: