نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 15:05

نشست «تجربه‌نوردی هیأت در موضوع خانواده» برگزار می‌شود

دومین نشست از سلسله‌ نشست‌های هیأت و خانواده با موضوع «تجربه‌نوردی هیأت در موضوع خانواده» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین نشست از سلسله‌نشست‌های هیأت و خانواده با موضوع «تجربه نوردی هیأت در موضوع خانواده» با حضور مهدی تورانلو، مسئول سابق هیأت میثاق با شهدا با همکاری میز هیأت و خانواده جامعه ایمانی مشعر برگزار خواهد شد.

اولین نشست از مجموعه نشست‌های هیأت و خانواده در تاریخ ۱۵ آبان برگزار شد و محمدرضا احمدی، مسئول مرکز رشد خانواده متعالی هیأت جوانان عاشورایی ساری تجارب خود را در قالب نشست تجربه‌نوردی ارائه داد.

هدف از نشست‌های تجربه‌نوردی معرفی تجربه‌های موفق فعالیت هیأت در موضوع خانواده و به منظور استفاده سایر هیأت‌ها از این تجارب ارزشمند است.

حجت‌الاسلام محمد یاراحمدی، مسوول دفتر خانواده جامعه ایمانی مشعر، ضرورت این بحث را در این نکته خواند که بدون شک آثار بسیار مفیدی متوجه تجربه‌نوردی است و چشم‌پوشی از آن، تبعات جبران‌ناپذیری را برای زندگی اجتماعی و فردی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: از آنجا که تجربه‌نوردی، موجب پرهیز از تکرار اشتباه‌های عملیاتی می‌شود، عملکرد سازمانی را نیز با دانش‌های بومی و غنی تضمین خواهد کرد؛ لذا می‌بایست گام‌هایی در این مسیر برداشته شود و همچنین نسبت به آنچه که تجربه‌نوردی را با مشکل مواجه می‌سازد، توجه ویژه داشت.

این نشست، با حضور علاقه‌مندان حوزه تجربه‌نوردی هیأت برگزار می‌شود و دغدغه‌مندان می‌توانند در این نشست حضور به هم رسانند. افرادی که امکان حضور در نشست برایشان فراهم نیست، می‌توانند این جلسه را از طریق صفحه آپارات جامعه ایمانی مشعر مشاهده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569336

مهمترین اخبار ایران و جهان: