نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 08:35

استقرار سیستم مدیریت انرژی در تاسیسات آب چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پیگیری‌های مستمر استقرار سیستم مدیریت انرژی منطبق بر الزامات استاندارد(ایزو) ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ برای تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی از استقرار سیستم مدیریت انرژی در تاسیسات آب چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های مستمر استقرار سیستم مدیریت انرژی منطبق بر الزامات استاندارد(ایزو) ۲۰۱۸:ISO۵۰۰۰۱ برای تاسیسات شرکت آبفا استان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اخذ این گواهینامه شرکت آب و فاضلاب استان قادر خواهد بود یک رویکرد نظام‌مند برای دستیابی به بهبود مداوم عملکرد انرژی شامل بازدهی، مصرف و استفاده از انرژی در نظر بگیرد.

وی افزود: استاندارد(ایزو) ۲۰۱۸:ISO۵۰۰۰۱ الزامات قابل کاربردی در استفاده و مصرف انرژی شامل اندازه‌گیری، مستندسازی، گزارش‌دهی، طراحی و تهیه خدمات برای تجهیزات، سیستم‌ها، فرآیندها و کارکنانی که در عملکرد انرژی تاثیر دارند تعیین می‌کند.

کریمی خاطرنشان کرد: این استاندارد برای تمامی متغیرهای موثر در عملکرد انرژی که قابل پایش بوده و توسط شرکت آب و فاضلاب تحت تاثیر قرار می‌گیرند کاربرد خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553736

مهمترین اخبار ایران و جهان: