نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 11:27

نقش سیمان مارگون در افزایش صادرات محصولات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت سیمان در حوزه های مختلف، زمینه ساز رشد تولید و افزایش توان صادراتی استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، چهاردهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، به ریاست معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری و حضور سرپرست اداره کل صمت استان، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، در محل واحد تولیدی شرکت سیمان یاسوج برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تشکر از تمامی اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: یکی از عوامل پیشرفت های اقتصادی و رفع موانع تولید استان، هم‌افزایی و مشارکت و اجماع نظر دستگاه‌های اجرایی استان در کارگروه تسهیل برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی است.

سید احسان عسکری ضمن تشکر از مجموعه سیمان یاسوج عنوان کرد: شرکت سیمان یاسوج حق بزرگی بر گردن اقتصاد استان دارد و نقش مهمی در اشتغال و معیشت استان و منطقه ایفا کرده است.

سرپرست اداره کل صمت استان نیز در این نشست ضمن برشمردن جایگاه و ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، خواستار هم افزایی بیش از پیش اعضا کارگروه برای رفع موانع تولید در همه بخش های اقتصادی شدند.

همچنین موسویان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به تاثیرات مثبت شرکت سیمان یاسوج در جهت شکوفایی استان، گفت: حل مشکلات شرکت سیمان در حوزه های مختلف، زمینه ساز رشد تولید و توسعه این واحد و همچنین افزایش توان صادراتی آن خواهد شد.

 سرپرست صمت استان افزود : تمام‌ تلاش ما محقق نمودن شعار سال "رشد تولید و مهار تورم" ، و به دور از بخشی نگری و با نگاه همه جانبه به همه بخش‌های اقتصادی استان است تا بتوانیم‌ در استان شاهد رشد اشتغال و کاهش نرخ تورم باشیم.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572636

مهمترین اخبار ایران و جهان: