نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 20:27

هشدار علی باقری به دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک مقیم تهران ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی و حامیان آن گفت: استمرار بمباران غزه از سوی رژیم آپارتاید صهیونیستی، انبار باروت خشم ملت‌های منطقه و مردم حق طلب جهان را شعله ور خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امروز (سه‌شنبه) ۲۵ مهر ماه در نشستی با سفرا و روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک مقیم جمهوری اسلامی ایران و‌ روسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران، ضمن تبیین مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: وضعیتی که امروز در فلسطین اشغالی حاکم است، هم مصداق آشکار ناامن سازی منطقه‌ای و بین‌المللی و هم نمود روشن جنایت و نسل‌کشی است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این دیدار با تأکید بر اینکه مسأله فلسطین، مسأله فلسطین - رژیم صهیونیستی یا مسأله اعراب - رژیم صهیونیستی و یا حتی مسأله مسلمانان - رژیم صهیونیستی نیست، بلکه مسأله بشریت و کل جامعه بین‌المللی است، تأکید کرد: مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری و نقض فاحش و مستمر حقوق بشر فلسطینی‌ها و هتک حرمت مقدسات جهان اسلام از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، به معنی واقعی کلمه دفاع مشروع و قانونی آن‌ها در برابر ظلم و تجاوز و تعدی است.

 

باقری ضمن هشدار به دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی و تبیین ضرورت تجدیدنظر در رویکردهایشان، از همه دولت‌های جهان خواست با مهار جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و توقف حملات بی‌رحمانه به غزه، به وظایف انسانی و اخلاقی خود عمل کنند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با هشدار به رژیم صهیونیستی و حامیان آن تصریح کرد: نمی‌توان اجازه داد رژیم اشغالگر با برخورداری از حمایت همه‌جانبه غرب درصدد تغییر دموگرافی فلسطین و نسل‌کشی باشد و همزمان انتظار داشته باشد دیگران تماشاچی بوده و چنین جنایاتی را نادیده بگیرند. 

باقری افزود: صهیونیست‌ها بدانند مردم مسلمان منطقه و آزادگان جهان چنین ظلم و ستم آشکاری را تحمل نخواهند کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با تأکید بر لزوم جلوگیری فوری و بی‌قید و شرط استمرار و تشدید اقدامات دیوانه وار رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین اظهار داشت: استمرار بمباران غزه از سوی رژیم آپارتاید صهیونیستی، انبار باروت خشم ملت‌های منطقه و مردم حق طلب جهان را شعله ور خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541480

مهمترین اخبار ایران و جهان: