نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 15:18

تغییر مدیر صرفا در اختیار استاندار نیست

استاندار زنجان در رابطه با عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و تغییر مدیران گفت: تغییر مدیر صرفا در اختیار من استاندار نیست، یا به عبارتی دیگر همه کارهای اجرایی تغییر مدیریت در استان در اختیار من نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در نشست پرسش‌وپاسخ دانشجویی در دانشگاه زنجان در پاسخ به سؤالی مبنی بر درصد تحقق برنامه‌ها با وجود گذشت بیش از دو سال از حضور در استانداری زنجان اظهار داشت: استانداری یک جایگاه دراز مدتی است، ما در استان یک سری برنامه‌ریزی‌هایی کرده بودیم که این برنامه‌ها در حال انجام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه درصدد هستیم GDP استان را در حوزه اقتصاد بالا ببریم، افزود: برخی کارهای که انجام می‌شود به فرض حل مشکلات برخی شرکت‌ها در کوتاه‌مدت خودش را نشان داده است و برخی موارد دیگر مثل منطقه ویژه اقتصادی استان در درازمدت خودش را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه من قبل از اینکه استاندار بشوم یک سری گره‌هایی در برخی حوزه‌ها بود که در حال حاضر این گروه‌ها باز شده است، گفت:  یک سری از کارهای دیگر هم زیر ساختی است مثل آب و برق و یا راه که در اولویت کارهای قرار دارد، چه بسا که در این حوزه‌ها در استان اتفاقات خوبی رقم خورده است.

افشارچی ادامه داد: اینکه می‌گویید چند درصد برنامه‌ها تحقق پیدا کرده است، بر مبنای درصد نمی‌توان بیان کرد ولی خودم از سرعت و حرکت استان راضی نیستم و این تقصیر من هم نیست. من همه انرژی‌ام را برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف صرف کرده‌ام.

استاندار زنجان دررابطه‌با عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و تغییر مدیران گفت: تغییر مدیر صرفا در اختیار من استاندار نیست یا به عبارتی همه کارهای  اجرایی تغییر مدیریت در استان در اختیار من نیست.

وی با بیان اینکه از مدیران زیر ساختی مثل آب، برق و گاز راضی هستم اما برخی مدیران هم آن‌چنان همراه نیستند، گفت: برخی از مدیران هم واقعاً در جایگاه خودشان تحول ایجاد کرده‌اند.

افشارچی گفت: راه‌اندازی و بازگشت ۶۶ واحد راکد به چرخه تولید در بخش صنعت نشان از تحول و توسعه استان است و همچنین در مقایسه با برخی شهرها رشد و ارتقا خوبی را شاهد هستیم.

 وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با پیشرفت پروژه‌های مساکن ملی ادامه داد: پروژه‌ واحدها پیشرفت مشخصی دارند و همه تلاش ما این است تا سرعت تحویل را بالا ببریم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594836

مهمترین اخبار ایران و جهان: