نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 14:42

فعال دانشجویی: «طوفان الاقصی» دست پر جبهه مقاومت را نشان داد

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشکدگان کشاورزی دانشگاه تهران گفت: عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی بار دیگر ذلت صهیونیست ها و دست پر جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی را نشان داد.

دانیال دادگر مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشکدگان کشاورزی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی بار دیگر ذلت صهیونیست ها و دست پر جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی را نشان داد.

وی افزود: این حمله دقیقا پس از چهار روز از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با سفرای کشور های اسلامی شکل گرفت. مقام معظم رهبری خطاب به دولت هایی که به دنبال  عادی‌ سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند فرموده بودند که روی اسب بازنده قمار نکنید. اکنون آن کشور ها به راحتی می‌توانند بازنده بودن این اسب را تماشا کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: نکته دیگر این اتفاق حضور حماس بود .حماسی که در دو جنگ اخیر جهاد اسلامی با رژیم صهیونیستی فقط به صدور بیانیه بسنده کرده بود. رژیم صهیونیستی فکر میکرد حماس را از جمهوری اسلامی جدا نموده است، مهندسی خوبی که همراه با محاسبات غلط بود.

عضو کمیسیون سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون مانند یک مار زخم خورده است که برای بقای خود دست به هر جنایتی میزند. باید مراقب خدعه ها و فتنه های آنها باشیم که مبادا تنگه احد دیگری رقم بخورد.  اما درود و رضوان خدا بر شهدای مقاومت، از عزالدین قسام گرفته تا شهید قاسم سلیمانی، شهدایی که به نیابتشان در قدس نماز خواهیم خواند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533880

مهمترین اخبار ایران و جهان: