نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 14:40

خبر خوب برای مردم روستای ساران شهرستان بویراحمد

به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با تعامل شرکت آب و فاضلاب استان عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع شهرستان بویراحمد آغاز شد.

سامان رستمی مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد گفت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در راستای اجرای مأموریت های خود در حوزه جهاد آبرسانی به روستاهای کم برخوردار، با تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرای عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد نموده است. 

وی مدت زمان اجرای این پروژه  را 6 ماه عنوان کرد و گفت: مدت اجرای این پروژه در صورت مساعد بودن هوا 4 ماه پیش بینی شده اما با توجه به  فرارسیدن فصل سرما ،  بارش نزولات الهی و شرایط آب و هوایی استان امید است این پروژه طی 6 ماه به اتمام برسد. 

رستمی ادامه داد: با اتمام این پروژه 230 خانوار از نعمت آب آشامیدنی شرب برخوردار می شوند.  

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان میزان لوله گذاری در این پروژه را 7600 متر بیان کرد و افزود: در این پروژه عملیات لوله گذاری و نصب انشعاب با اعتبار 6 میلیاردو 620 میلیون تومان پیش بینی شده است. 

گفتنی است به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در سال جاری عملیات آبرسانی به 101 روستای کم برخوردار در استان کهگیلویه و بویراحمد اتمام یافت که در سفر اخیر سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور و سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور،  افتتاح و به بهره برداری رسید. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556580

مهمترین اخبار ایران و جهان: