نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 18:47

ارسال ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار در خراسان‌شمالی

دبیر نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار خراسان‌شمالی گفت: بعد از گذشت ۳ ماه از انتشار فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار در ۶ رشته طراحی و نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، گرافیک، خوشنویسی و کاریکاتور مجموعا ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ، ارسال شده است.

مهران فضائلی، دبیر نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: بعد از گذشت ۳ ماه از انتشار فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار در ۶ رشته طراحی و نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، گرافیک، خوشنویسی و کاریکاتور مجموعا ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ، ارسال شده است.

وی گفت: این جشنواره در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسال و با شرکت هنرمندان استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان، سمنان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

دبیر نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار خراسان‌شمالی افزود: نمایشگاه منطقه‌ای هنر های تجسمی ایثار با حضور مسئولین، هنرمندان و مردم شهید پرور استان خراسان‌شمالی در دهه اول دی ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581480

مهمترین اخبار ایران و جهان: