نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 13:55

حضور کمرنگ مسؤولان کهگیلویه در یک برنامه مهم

در جلسه شورای اداری از حضور کمرنگ مسئولان کهگیلویه در یک برنامه مهم انتقاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای اداری با توجه به آغاز هفته استکبارستیزی اظهار کرد: انتظار داریم دستگا‌ه‌ها در مناسبت‌های مختلف فضاسازی متناسب با موضوع داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان این‌که امروز استکبار جهانی ابهامات زیادی به وجود می‌آورد و مسائل را وارونه جلوه می‌دهد گفت: تکلیف ما در این روزهای جبهه مقاومت مشخص است و به عنوان مسؤول ولایتمدار جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان این‌که علی‌رغم همه زحمت‌های دولت‌ها، اما هنوز محرومیت شهرستان کهگیلویه هم‌چنان وجود دارد گفت: رفع این محرومیت از عهده یک نفر بر نمی‌آید و نیاز است با همدلی و روحیه جهادی و همراهی فرماندار جدید، شاهد جهش خوبی در رفع محرومیت باشیم.

پوربهشت با یادآوری ۱۳ آبان، خواستار همراهی همه مسؤولان در اجرای برنامه‌های این روز باشکوه شد.

ایمان قنبری مسؤول ستاد نماز جمعه دهدشت نیز در این جلسه ضمن ابراز گلایه از حضور کمرنگ مدیران در نماز جمعه گفت: خروجی تمام ادارات باید تقویت نظام باشد و انتظار می‌رود در دولت انقلابی، مجموعه ادارات حضور بیشتری در نماز داشته باشند.

وی افزود: امام جمعه در خطبه‌‌ها به صورت مکرر مطالبه‌گری برای رفع مشکلات دارند و حضور مدیر در مصلای نماز جمعه تاثیرگذار خواهد بود.

قنبری خاطرنشان کرد: نماز جمعه مربوط به کل شهرستان است و همه ادارات خودشان را متعلق به نماز جمعه بدانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555336

مهمترین اخبار ایران و جهان: