نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 13:18

بهره‌برداری از پروژه احداث شبکه برق در « سیروان »

مدیر توزیع برق شهرستان سیروان گفت: پروژه احداث شبکه برق و ایجاد روشنایی معابر فاز ۲ روستای اسلامیه از توابع شهرستان سیروان به بهره‌برداری رسید.

مظفر رشیدی فر مدیر توزیع نیروی برق شهرستان سیروان، ظهر شنبه ۱۹ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پروژه احداث شبکه برق و ایجاد روشنایی معابر فاز ۲ روستای اسلامیه از توابع سیروان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه حجم فیزیکی یک هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۲۵۰ متر شبکه فشار متوسط، یک دستگاه ترانسفورماتور و سیستم روشنایی معابر مورد بهره برداری قرار گرفت.

توزیع نیروی برق شهرستان سیروان ادامه داد: پروژه مذکور یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه بود. 

رشیدی فر خاطرنشان کرد: این امر در راستای توسعه ساخت و ساز مسکن در این روستا با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تکمیل شده است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: اهالی روستای اسلامیه و متقاضیان اشتراک برق میتوانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت اخذ انشعاب به اداره برق شهرستان مراجعه کنند.

مدیر توزیع برق سیروان گفت: همچنین در راستای خدمت رسانی مطلوب و تامین برق پایدار، اصلاح شبکه برق و احداث روشنایی معابر روستای علی آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا است و این پروژه نیز به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروزه صنعت برق، نه تنها با فراهم کردن منابع جهت برآورده سازی انرژی مورد تقاضا صنایع مواجه هستند، بلکه از طرفی حداقل سازی و کاهش اثراتی که بشر بر روی محیط در ارتباط با تولید این انرژی دارد. 

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599980

مهمترین اخبار ایران و جهان: