نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 11:12

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می‌کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه 19 آذرماه) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: شما دانشجویان، آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.

وی افزود: دانشگاه، محلی مقدس در جهت توسعه علم و دانش برای کشور بوده و دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری یکی از قطب‌های برتر حوزه علم و دانش ارتش است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.

امیر واحدی خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، گفت: شما عزیزان باید هر لحظه به علم، دانش و تخصص خود افزون کنید. در نیروی هوایی ارتش نیاز به افسرانی با دو بال تعهد و تخصص داریم که در این راستا، دوران آموزش در دانشگاه زمان بسیار ارزشمندی است و شما باید این دو بال را تقویت کنید.

وی ادامه داد: شما دانشجویان عزیز باید در زمینه رشد علم و دانش، تمام تلاش خود را بکار گیرید و در کنار آموزش، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه متعهد باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: شما دانشجویان عزیز ثروت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستید، لذا باید مراقب خود باشید، به مقوله ایمان و اخلاق به طور ویژه‌ای توجه کنید و در رفتار، کردار و گفتار، یک افسر تراز انقلاب اسلامی باشید.

پایان پایام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599780

مهمترین اخبار ایران و جهان: