نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 09:30

فرهنگیان بسیجی، افسران مبارزه با جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: فرهنگیان بسیجی، افسران مبارزه با جنگ نرم و تلاشگران در راه اعتلای ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان امروز با حضور مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش به منظور بررسی موانع و مشکلات تربیتی و آموزشی در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

سرهنگ غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در این جلسه فرهنگیان بسیجی،  را افسران مبارزه با جنگ نرم و تلاشگران در راه اعتلای ایران اسلامی دانست.

کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان

 

وی وحدت بین بسیج و آموزش و پرورش مهم خواند و ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی پیش‌رو با همراهی ویژه این دو نهاد مردمی برای دستیابی به اهداف مقدس انقلاب اسلامی ادامه یابد.

حجت‌الاسلام کماسی، مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز از تلاش‌های آموزشی مدیران، دبیران و معلمان مجموعه آموزش و پرورش تقدیر کرد و توجه جدی‌تر به روند تربیتی دانش‌آموزان را ضروری دانست.

وی افزود: باید با تدوین برنامه‌های آئینی و اعتقادی در راستای ارتقاء دینی و مکتبی دانش‌آموزان تلاش کرد و در این میان، وظیفه‌ آموزش و پرورش را مهم دانست.

گفتنی است، در این کمیته برنامه‌هایی از جمله راه‌اندازی پویش آموزش سوادرسانه‌ای و همچنین همراهی ویژه برای اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان به تصویب رسید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617380

مهمترین اخبار ایران و جهان: