نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 09:53

یادواره شهید مسعود حیدری‌نیا در اهواز برگزار می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، یادواره شهید مسعود حیدری‌نیا در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور اقشار مختلف مردم یادواره تخریب‌چی غواص شهید مسعود حیدری‌نیا در اهواز دیار سردار شهید علی لویمی و شهید علی کمایی برگزار می‌شود.

این برنامه روز دوشنبه چهارم دی‌ماه سال 1402 همزمان با سالروز عملیات کربلای چهار برگزار می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

یادواره تخریب‌چی غواص شهید مسعود حیدری‌نیا در مسجد امام رضا(ع) اهواز واقع در گلستان، خیابان بهمن، بین خیابان خرداد و خیابان تیر برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را در دیار شهید سید حسن سواری و شهید محمد عذاری گرامی می‌دارند.

در یادواره تخریب‌چی غواص شهید مسعود حیدری‌نیا، همچنین یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار نیز گرامی داشته می‌شود.

 

تخریب‌چی غواص شهید مسعود حیدری‌نیا که در تاریخ 26 شهریورماه سال 1343 در استان خوزستان دیده به جهان گشود و در دوران جوانی برای دفاع از خاک وطن در دفاع مقدس به جبهه اعزام شد.

پس از حضور در جبهه و نبرد با دشمنان، در تاریخ چهارم دی‌ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی اروندرود شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان به‌ثبت رساند.

پیکر پاک شهید مسعود حیدری‌نیا پس از شهادت، به اهواز انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، دوستان، آشنایان و بستگان تشییع شد و در زادگاهش آرام گرفت.

شهید مسعود حیدری‌نیا در سن 23 سالگی در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید و تربت پاکش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز، ردیف 24 مزار 17 زیارتگاه عاشقان است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615080

مهمترین اخبار ایران و جهان: