نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 18:29

۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: ۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند که ۷ مربی، ۵ داور، ۱ ناظر و ۱۸ ورزشکار حضور داشتند و همچنین ۱۹ مدال کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیاسی ۲۰۲۲ هانگژو که در محل سالن همایش باشگاه میلاد برگزار شد، در خصوص پیوست فرهنگی، گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد با تدبیر استاندار در همه حوزه‌ها به ویژه عفاف و حجاب اوضاع خیلی خوبی داریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان البرز در میادین المللی در حوزه عفاف و حجاب خوش درخشیدن و این افتخاری برای ما است. 

فروغی اشاره‌ای به دغدغه ورزشکاران و هیات‌های ورزشی کرد و افزود: باتوجه به اینکه استان البرز یک استان صنعتی است، باتدابیر مسولین صنعت استان پای کار ورزش می‌آید.

این مقام مسوُول در خصوص مسکن ورزشکاران، گفت: یک پروژه هزار واحدی تهران برای افتخارآفرینان پیش بینی شده امیدواریم در استان البرز بومی‌سازی شود. 

فروغی با بیان اینکه ۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند، تصریح کرد: ۷ مربی، ۵ داور، ۱ ناظر و ۱۸ ورزشکار حضور داشتند و همچنین ۱۹ مدال کسب کردیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585436

مهمترین اخبار ایران و جهان: