نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 12:17

پلمب 5 واحد صنفی در سیرجان بدلیل عدم رعایت بهداشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب 5 واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد و گفت: بازدید و بازرسی‌های سرزده روزانه از واحدهای صنفی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از اصناف سیرجان که با حضور جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان، جمعی از اصناف و رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان سیرجان انجام شد، اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه و در ادامه روند سرکشی‌های منظم از صنوف مختلف و انجام گشت‌های مشترک کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی، بازدیدی سرزده از تعدادی از رستوران‌ها، کبابی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و نانوایی‌های شهر سیرجان انجام شد که متاسفانه در این بازدید پس از مشاهده تخلفات بهداشتی و صنفی متعدد، برخی از مغازه‌های متخلف پلمب شدند.

 وی اعلام کرد: از دو رستوران و کبابی واقع در مرکز شهر مقداری گوشت فاسد کشف شد که پس از تائید بازرسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور بازرسان بسیج اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و برخی تخلفات صنفی دیگر محرز شد و واحدهای مربوطه پلمب شدند.

 وی افزود: ۳ واحد صنفی دیگر شامل یک باب رستوران یک کبابی و یک قهوه‌خانه پلمب و برای ۲ کافی‌شاپ و نانوایی متخلف دیگر نیز پرونده کیفری و تعزیراتی تشکیل شد.

 قدیمی عنوان کرد: نگهداری گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته، بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد صنفی، عرضه و استعمال قلیان در واحد صنفی، گران‌فروشی، تقلب در فروش، عدم رعایت نکات بهداشتی و غیره از جمله تخلفات این واحدهای صنفی بود که به تایید بازرسان رسید.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537680

مهمترین اخبار ایران و جهان: