نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 18:46

تحویل 2 هزار واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای آماده تحویل شدن 2 هزار واحد مسکن در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: این واحدها در سایت‌های شرق و غرب قرار دارند و تلاش می‌شود زیرساخت‌های موردنیاز در این پروژه‌ها هم آماده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان با ارائه گزارشی از وضعیت احداث مسکن در بخش‌های حمایتی، خود مالکی، فرسوده اظهار کرد: سهم مسکن استان در برنامه چهار‌ساله دولت، در مجموع 67 هزار واحد است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه حدود 18 هزار واحد از مجموع 27 هزار واحد سهم استان در بخش حمایتی تخصیص پروژه انجام شده است، افزود: بخش باقیمانده هم با پیگیری‌های انجام شده، با خرید زمین یک هزار هکتاری از بنیاد مستضعفان پوشش داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه حدود 5 هزار واحد در داخل سایت کوی زنگان در شرق زنجان بارگذاری شده است، ادامه داد: میانگین درصد پیشرفت در این سایت حدود 60درصد است.
اسماعیلی از آغاز اقدامات زیرساختی در سایت‌های مسکن در دست احداث خبر داد و گفت: میانگی ساخت زیرساخت‌ها حدود 70 درصد و در داخل سایت‌ها 90 درصد است و در بخش روبناها هم پروژه‌های آموزشی هم در دست احداث است که درصد پیشرفت آن‌ها مشخص است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای آماده تحویل شدن 2 هزار واحد مسکن در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: این واحدها در سایت‌های شرق و غرب قرار دارند و تلاش می‌شود زیرساخت‌های مورد نیاز در این پروژه‌ها هم آماده شود.
وی با بیان اینکه حدود 7 هزار و 800 واحد مسکن در غرب زنجان در دست احداث است، ادامه داد: میانگین درصد پیشرفت این سایت حدود 54 درصد است و به‌تناسب زمان‌بندی پیشرفت فیزیکی قابل‌توجهی دارد.
اسماعیلی ابراز امیدواری کرد، پروژه‌های در دست احداث در سال جاری و بخش اعظم هم در سال آینده آماده تحویل به مردم شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بخشی از متقاضیان مسکن ملی هنوز تخصیص پروژه نشده‌اند، ادامه داد: این مهم از طریق خرید زمین از بنیاد مستضعفان حل شده است که از آن در تخصیص زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت هم استفاده خواهد شد.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539080

مهمترین اخبار ایران و جهان: