نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 11:34

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: بسیج مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بسیج مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته که باید عنایت بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در سومین اجلاس مجمع بسیجیان هرمزگان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران بندرعباس، اظهار داشت: بسیج مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته که باید عنایت بیشتری شود.

وی افزود: در خطبه های نماز جمعه سال گذشته ابعاد مختلف بیانیه گام دوم را برای مردم و مسئولان تبیین کردیم و لازم است بسیج گام های بیشتری در این زمینه تبدیل به برنامه عملیاتی کردن بردارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: رسالت دیگر بسیج، توجه به تمدن سازی نوین اسلامی است که اکنون در نقطه ای قرار داریم که به قله نزدیک هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای نیل به تمدن نوین  اسلامی که امروز به برکت مجاهدت ها ی رزمندگان فلسطینی فضای را در جهان بوجود آورده است که نقطه ثقل برای حرکت های در این جهت از مسلمان و غیر مسلمان سوق یافته است.

وی با بیان این که نگاه به حوادث غزه جنگ معمولی  برای بقا رژیم صهیونسیتی و یا مظلومیت فلسطین نیست بلکه یک جنگ تمدنی است که در عقبه تمدنی این سرزمین ایجاد شده تا جای که یکی از سناتور های آمریکای می گوید اگر اسرائیل وجود نداشت باید آن را تأسیس می کردیم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگر به اهمیت  نقش و رسالت بسیج اشاره کرد و گفت: باید در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد دریا محور سهم از خود داشته باشیم و در بخش های فرهنگ عمومی ساحل نشینی و حوزه اقتصاد دریا در کنار دولت مردمی کارهای ارزنده انجام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579736

مهمترین اخبار ایران و جهان: