نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 18:30

قهرمانی تیم پرش با اسب خراسان‌شمالی در مسابقات گلستان

رئیس هیات سوارکاری استان خراسان شمالی از قهرمانی تیم پرش با اسب خراسان‌شمالی در مسابقات استان گلستان خبر داد.

محمدتقی ولیان، رئیس هیات سوارکاری استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برای اولین بار تیم پرش با اسب خراسان شمالی، قهرمانی مسابقات پرش با اسب استان گلستان را از آن خود کرد.

وی گفت: در رده مبتدی ۲ اسب شرکت کننده از خراسان‌شمالی موفق شدند بدون خطا از موانع عبور کنند و گواهی این رده از مسابقات را کسب کنند.

رئیس هیات سوارکاری استان خراسان شمالی افزود: در رده اسب ترکمن با حضور ۱۴ سر اسب، اسب یادگار یلقوش با مالکیت آقای عفتی و سوارکاری محمد رازی از خراسان شمالی در ارتفاع ۱۱۰ موفق به عبور از موانع بدون خطا و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

وی ادامه داد: اسب السا به مالکیت اقای فاضلیان  با ۴ خطا موفق شد مقام سوم را کسب کند که به دلیل سوارکار مشترک با یادگار یلقوش (محمد رازی) با توجه به قوانین جزو رده بندی قرار نگرفت.

ولیان بیان داشت: تیم استان به سرپرستی مهدی عظیمی، مربیگری مهدی رازی با حضور الیاس کیان‌نیا مسئول کمیته مسابقات، حسین باغچقی و مهیار وحیدی به عنوان سوارکاری در این مسابقات شرکت داشت. 

وی ادامه داد" لازم به ذکر است محمد و مهدی رازی از باشگاه آرتان بجنورد در تیم استان و مهرزاد رحیمی سوارکار مهمان از باشگاه آرادلند در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605736

مهمترین اخبار ایران و جهان: