نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 13:14

طی هشت ماه امسال 11.9 همت پول به استان یزد اضافه شده است

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران یزد با اشاره به اهمیت سهم این بنگاه اقتصادی در اضافه شدن پول به استان، گفت: طی هشت ماه امسال 11.9 همت پول به استان یزد اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک مهر ایران برگزار شده است، اظهار کرد: مدیریت شعب بانک مهر استان یزد ۳.۱ درصد منابع این بانک در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک بلاعوض پرداخت شده است، افزود: جذب میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر بر اساس مرکز فناوری بانک از طریق خدمات غیرحضوری انجام شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد با بیان این‌که از فروردین ماه امسال تاکنون دو میلیون و ۵۶۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۰ هزار میلیارد تومان توسط این بانک در کشور پرداخت شده است، گفت: در استان یزد طی هشت ماهه امسال ۵۴ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴ هزارو ۷۴۳ میلیارد ریال معادل ۳.۴ همت پرداخت شده است.

حسینی با اشاره به ظرفیت استان یزد در حوزه بانکداری قرض الحسنه و برخورداری این استان در حوزه سرمایه گذاری و ارزش آفرینی، تصریح کرد: به طور مثال شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی سیم و کابل یزد جزو برترین‌های کشور در حوزه اقتصادی هستند.

وی با بیان این‌که استان یزد امسال ۱۳.۵ درصد رشد منابع داشته است، خاطرنشان کرد: طی هشت ماه امسال ۱۱.۹ همت پول در استان یزد اضافه شده است که از این میزان ۲۰ درصد توسط بانک مهر ایران جذب شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران یزد با بیان این‌که سپرده های ارزی استان طی هشت ماه گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است، بیان کرد: حسابهای قرض الحسنه بانک مهر ایران ۲۲ درصد و حسابهای بلند مدت ۲۳ درصد رشد یافته است.

حسینی آنلاین شدن خدمات بانکی به ویژه پرداخت تسهیلات را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار بانک مهر ایران دانست و بیان کرد: امسال در استان یزد ۲۶ هزار و ۱۹۵ پرونده تسهیلات بانک مهر ایران در استان یزد به صورت آنلاین تشکیل و پرداخت شده که ۴۸ درصد فرآیند پرداخت تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این‌که طی هشت ماه امسال ۱۰ هزار ۱۱۵ پرونده تسهیلات بانک مهر ایران در استان یزد بدون ضامن تشکیل و پرداخت شده است، گفت: تسهیل‌گری در پرداخت تسهیلات حمایتی از جمله رویکردهای جدی این بانک در استان یزد و کشور است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف پرداخت تسهیلات در این بانک را ۳۰۰ میلیون تومامن دانست و خاطرنشان کرد: طی هشت ماه امسال ۱۲۵۰ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان در استان یزد پرداخت شده است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603636

مهمترین اخبار ایران و جهان: