نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 19:52

زمزمه انحلال شورای شهر سی‌سخت اعتراض برخی اهالی و پاسخ فرماندار+فیلم

برخی اهالی شهر سی‌سخت نسبت به تصمیم انحلال شورای اسلامی شهر سی سخت معترض شده و خواستار تجدید نظر نسبت به این تصمیم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، برخی اهالی شهر سی‌سخت نسبت به تصمیم انحلال شورای اسلامی شهر سی سخت معترض شده و خواستار تجدید نظر نسبت به این تصمیم شدند.

این عده شورای اسلامی را فیلتر قانونی شهر در مقابل زیاده خواهی برخی افراد و ادارات می دانند و بر این باورند شورا که باشد می تواند بسیاری از مشکلات موجود در شهر از جمله روند ساخت و ساز بیمارستان، تونل ها، ساخت پل کلو را پیگیری و تسهیل کند و پیگیر مطالبات مردم باشد.

این عده به اضافه سه عضو شورای اسلامی سی سخت کم کاری مجموعه فرمانداری دنا و حوزه امور شهری استانداری را باعث و بانی این موضوع دانستند و بر این باور هستند که این کم کاریها عمدی بوده است و زمینه سازی برای انحلال شورای اسلامی سی سخت چرا که فرمانداری استارت  انحلال شورای اسلامی شهر سی سخت را زده است.

آن‌ها می‌گویند علی‌رغم نامه نگاری‌های متعدد و مهمتر اینکه در تاریخ ۲۹ آبانماه دفتر امور شهری نامه ای خطاب به فرماندار دنا زده مبنی بر اینکه با توجه به اختلافات موجود در شورای اسلامی سی‌سخت هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی دو عضو علی‌البدل برای جایگزینی دو عضو شورا اقدام کنند ولی فرمانداری دنا اقدامی نکرده است.

پارسا شعبانی فرماندار دنا در جمع این عده اظهار کرد: رسیدگی به تخلفات شورای اسلامی شهر از اختیارات استانداری است و فرمانداری به تخلفات شوراها و دهیاران روستاها رسیدگی و رای لازم را صادر می‌کند و در خصوص شورای اسلامی سی سخت هیچ گونه نقشی نداشته اشت.

شعبانی در خصوص نامه ارسالی ۲۹ آبانماه به این فرمانداری در خصوص جایگزینی اعضای علی البدل گفت: نامه های محرمانه به صورت سیستمی ارسال نمی شود و این نامه ۱۵ روز بعد در  تاریخ ۱۴ آذر ماه توسط اداره پست شهر سی سخت که یکی از اعضای شورای اسلامی کارمند آن اداره می باشد به دست ما رسیده است که این نیز خود جای بسی سوال است که چرا این نامه باید بعد از گذشت ۱۵ روز به ما برسد.

فرماندار دنا گفت: به عنوان خدمتگزار مردم شهر سی سخت بعد از ظهر امروز جلسه‌ای با استاندار و معاون سیاسی دارم و خواسته و مطالبه مردم سی سخت در خصوص اعتراض شما به انحلال شورای اسلامی را با ایشان در میان خواهم گذاشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604180

مهمترین اخبار ایران و جهان: