نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 13:57

ابلاغ برنامه بازرسی عملکرد دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق سوخت

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از تدوین و ابلاغ یک برنامه بازرسی ویژه برای بررسی عملکرد دستگاه ها و مدیران در رابطه با مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، احمد رحمانیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون  برنامه های نظارتی سازمان بازرسی برای مبارزه با قاچاق سوخت گفت: در سازمان بازرسی کل کشور با توجه به قاچاق روزانه میزان قابل توجهی سوخت در سراسر کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان یک برنامه نظارتی برای کل کشور طراحی شده که در صورت اجرایی شدن برنامه به عهده بازرسی امور نفت است.

وی ادامه داد: بر این اساس عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها از بعد نظارتی بررسی و در چارچوب قانون و مقررات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: علاوه بر این سازمان بازرسی راهکارها و پیشنهادات خود را در حوزه مبارزه یا قاچاق سوخت ارائه می‌دهد تا این موضوع به حداقل ممکن برسد.

رحمانیان در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون اقدامات سازمان بازرسی برای رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به طور حتم در این سفر علاوه بر شناسایی مشکلات در صورتی که رفع آنها نیاز به پیگیری در سطح ملی باشد سازمان بازرسی از مرکز پیگیری خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564480

مهمترین اخبار ایران و جهان: