نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 09:57

طنین «مرگ بر اسرائیل» در زاهدان

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر کشور زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرانجام ۱۳ آبان ۱۳۵۸، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابیِ پیرو خط امام و برچیدن بساط نفوذ تفکر امپریالیسم آمریکا از ملت ما است.

13 آبان را باید نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار آورد، افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی را می توان تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران دانست.

امسال راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر کشور در 56 نقطه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار شهرستان زاهدان همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی زاهدان به خبرنگار فارس اظهار کرد: آنچه در این برهه از زمان و در آستانه یوم الله سیزدهم آبان بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دشمنی استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و هم پیمانان خبیث آنان با اسلام عزیز و امت اسلام و ملت ایران پایان نیافته بلکه جدی‌تر و عمیق‌تر نیز شده است.

غلام محمد طاهری افزود: امسال نیز با حضورگسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان‌ها و کادر درمان را محکوم می کنیم.

وی گفت: ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنیم.

 

پایان پیام/3139
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560280

مهمترین اخبار ایران و جهان: