نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 10:58

بهره برداری از ۵ باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۵ باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

میثم لک زایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، ۵ باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این مدارس شامل ۲ باب مدرسه سه کلاسه در روستای ده رئیس خاش به همت بنیاد خیریه هاسب و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با زیربنای هر کدام ۲۲۰ مترمربع می‌باشد.

وی اضافه کرد: یک مدرسه ۶ کلاسه نیز به نام محمود سرگزی در نتطقه مسکونی زابل با زیربنای ۸۲۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی این اداره کل احداث و به بهره برداری رسیده است

لک زایی تصریح کرد: دو باب مدرسه سه کلاسه نیز توسط مؤسسه خیریه خادمین کتیج و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با زیربنای هر کدام ۱۳۲ مترمربع در روستاهای فنوج احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان از خیرین درخواست کرد تا با توجه به پراکندگی جمعیت در سیستان و بلوچستان و نیاز احداث مدرسه، در امر مدرسه سازی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان را بیش از پیش یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912280

مهمترین اخبار ایران و جهان: