نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 14:01

نشست کارگروه جهاد تبیین استان سمنان برگزار شد

سمنان- نخستین نشست کارگروه جهاد تبیین استان سمنان با حضور دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست کارگروه جهاد تبیین استان سمنان ظهر دوشنبه با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و به میزبانی سالن جلسات این اداره کل در سمنان برگزار شد.

این کارگروه در راستای عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق جهاد تبیین با استفاده از تولید محتوای فاخر رسانه‌ای و همچنین مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان سمنان تشکیل شده است.

دبیر کارگروه جهاد تبیین استان سمنان در این نشست با بیان اینکه امروز جوانان ما هدف جنگ ترکیبی و رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی توجه به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه امروز حرکت با نگاه جهادی و همچنین عقلانی و انقلابی یک ضرورت مسلم است، تاکید کرد: این نگاه باید مورد توجه فعالان فرهنگی و هنری ما در استان سمنان باشد تا بتوانیم برای تبیین، ابزار خوبی در دست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد جنگ ترکیبی دشمنان در تمام ابعاد و بخش‌ها هستیم اما فرهنگ به صورت ویژه آماج هجمه‌های دشمنان قرار دارد و لذا توجه بیشتری در این زمینه می‌طلبد، گفت: امروز باید با آگاهی رو به جلو قدم برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اهالی فرهنگ و رسانه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارتر و آماده‌تر باشند تا بتوانیم به مقابله با این هجمه‌ها بپردازیم، افزود: تحقق جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور راهکار اصلی و کلید مشکلات جاری کشور محسوب می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه اهالی فرهنگ و رسانه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919880

مهمترین اخبار ایران و جهان: