نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 14:43

تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و در این راستا شاهد فرایند خوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد طراقیه ظهر دوشنبه در مانور طرح زمستانی، با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس از ۲۳ آذرماه آغاز شده و اکنون نیز در حال اجرا است، این طرح تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: تحقق اهداف و ماموریت های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می شود و در این راستا شاهد فرایند خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه حضور تمام عیار و قدرتمند دستگاه‌های مرتبط کمک می‌کند تا با کمترین حوادث تلخ جاده‌ای روبه‌رو شویم، افزود: خدمتی شایسته است که اثربخش باشد زمانی که با کاهش حوادث مواجه باشیم می‌توانیم بگوییم خدمتی اثربخش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس به معنای واقعی تمام تلاش خود را برای خدمت‌گذاری می‌کند، ادامه داد: تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و در این راستا شاهد فرایند خوبی هستیم.

طراقیه افزود: مشارکت فعال مردم موجب کاهش تصادفات و حوادث خواهد بود و در راستای خدمت‌رسانی بهتر نیازمند هم‌افزایی و تلاش‌های بیشتر هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در کنار حضور همه دستگاه‌های خدمت‌گذار، رسانه نقش پررنگی دارند، گفت: با اطلاع‌رسانی شرایط جوی، زمان سفر و الزاماتی که قبل از سفر باید رعایت شوند، می‌توانند در کاهش حوادث موثر واقع شوند.

وی با بیان اینکه هدف این طرح، تسهیل در عبور و مرور، ایمنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی در زمان شرایط جوی ناپایدار و پیشگیری از حوادث تلخ جاده‌ای است، افزود: حضور همه دستگاه‌ها و ارگان‌های خدماتی در میدان، نشانگر وحدت، انسجام، هم‌افزایی و همدلی است که میان دستگاه‌ها وجود دارد و پلیس را در اجرای این طرح ویژه خدمت‌رسانی یاری می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امسال کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد بودیم، آمار نشان می‌دهد که با ۱۶ درصد افزایش تقدیر و ۳۸ درصد کاهش انتقادات روبرو هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919980

مهمترین اخبار ایران و جهان: