نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 16:24

اردستان مستعد توسعه گردشگری است

فرماندار شهرستان اردستان گفت: استعداد و پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان اردستان وجود دارد و بنابراین باید برنامه خوبی تدوین شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری در حوزه گردشگری عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در ستاد تسهیل خدمات سفر اردستان، اظهار داشت: گردشگری از صنایع پاک است و سرمایه خوبی را برای شهرستان‌ها به دنبال می‌آورد و به همین دلیل در شهرستان اردستان بحث گردشگری مدنظر قرار دارد.

وی افزود: متأسفانه در شهرستان اردستان زیرساخت فرهنگی مناسبی برای گردشگری وجود ندارد و این از عیوب ما درزمینهٔ گردشگری است و بنابراین می‌طلبد برنامه خوبی تدوین شود تا ان‌ شالله بتوانیم با سرعت بیشتری در حوزه گردشگری عمل کنیم.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: گردشگری در کشور صرفاً بر اساس مسائل مالی و اقتصادی است و تفسیر درستی از آن وجود ندارد اما در اولویت اول گردشگری بحث فرهنگ و اصالت فرهنگی وجود دارد و باید موجب تغییر فرهنگ افراد گردشگر شود و خوشبختانه این اصالت فرهنگی در اردستان است اما باید بسیار روی آن کار شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: می‌خواهیم نوروز امسال در شهرستان اردستان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد در همین راستا بازارچه‌هایی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد راه‌اندازی شود و همچنین می‌توان در فضای باغ بانوان اردستان نیز یک نمایشگاه ویژه نوروز برپا کرد.

وی ادامه داد: قبل از عید نمایشگاهی در تهران وجود دارد و می‌طلبد با کمک و همکاری دستگاه‌های مرتبط در این نمایشگاه نمای خوبی از گردشگری شهرستان اردستان داشته باشیم.

احمدی‌طبا با تأکید بر ضرورت حمایت دستگاه‌های شهرستان از حوزه گردشگری، یادآور شد: استعدادهای متنوعی درزمینهٔ گردشگری شهرستان اردستان وجود دارد اما باید از آنها استفاده شود و استعدادهای گردشگری شهرستان را بر روی نقشه راهنما بیاوریم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 936236

مهمترین اخبار ایران و جهان: