نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 11:45

۶ میلیارد ریال جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شاهرود توزیع شد

شاهرود- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از توزیع شش میلیارد ریال شامل ۱۵ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستان با کمک خیران و مردم خبر داد.

محمد مهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از توزیع شش میلیارد ریال جهیزیه بین نیازمندان شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با کمک خیران شهرستان شاهرود صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هر جهیزیه ۱۵۰ میلیون ریال ارزش مالی دارد، افزود: ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون و یخچال و… در زمره لوازم موجود در جهیزیه‌های اهدایی وجود دارد.

رئیس کمیته امداد شاهرود با بیان اینکه مجموعاً شش میلیارد ریال ارزش مالی جهیزیه‌های توزیع شده بین نوعروسان نیازمند شهرستان است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ پکیج جهیزیه بین نوعروسان شاهرودی توزیع شده است.

اصغری با بیان اینکه تأمین و اهدای جهیزیه‌های نوعروسان نیازمند در باقی سال نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: ارزش ریالی ۴۰ پکیج جهیزیه توزیعی بین نوعروسان شاهرودی در سال جاری ۱۶ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی و جاروبرقی که مهمترین نیازهای نوعروسان است، وجود دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم تا کمک‌هایشان را به کمیته امداد بیش از گذشته داشته باشند تا بتوانیم تعداد بیشتری نوعروس نیازمند را راهی خانه بخت کنیم.

به گزارش مهر، علاوه بر صدقه‌های جاریه مرسوم در مجموعه کمیته امداد، صدقات الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی نیز از سوی کمیته امداد به عنوان کمک، پذیرفته و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915236

مهمترین اخبار ایران و جهان: