نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 10:35

حضرت فاطمه (س) مظهر ولایت اجتماعی است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حضرت فاطمه زهرا (س) را مظهر ولایت اجتماعی دانست و گفت: فاطمیه می آموزد جریان ولایت زداینده جهالت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار یکشنبه شب در سخنرانی هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بابل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: اتمام نعمت یعنی آن که قدر حضرت فاطمه زهرا (س) را دانستن و سر سفره این خاندان بمانیم.

وی با اظهار این که حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر ولایت اجتماعی است، گفت: وقتی در جامعه‌ای دوصدایی ایجاد شود جریان نفاق شکاف‌های موجود را به گسل‌هایی بین مؤمنان ایجاد می‌کند و فاطمیه پیوند قلوب است و چینی دل‌ها را بند می‌زند.

وی با بیان این که فاطمیه دل‌ها را آماده را دریافت انوار الهی و تبعیت از ولی زمان و اولیای الهی خواهد کرد، افزود: ولایت نعمت عظمی و حقیقی است و متأسفانه عده‌ای ولایت گریز هستند و دل‌های خود را از آفتاب وجود اهل بیت محروم می‌کنند.

حجت الاسلام شریف تبار با عنوان این که عده‌ای ولایت گریز هستند و درپی آن هستند تا از مسئولیت‌ها شانه خالی کنند، گفت:. ولایت گریزها همانند ولایت ستیزها گاهی در جبهه تقابل با حق و ولایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براین که وظیفه داریم واقعیت‌ها را منتقل کنیم، گفت: در میدانی که واقعیت‌ها و حقایق وارونه جلوه داده می‌شود باید هوشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) به ما آموخت مثل ولی در جامعه مثل کعبه است و باید از ولایت تبعیت و پیروی کرد.

حجت الاسلام شریف تبار با اظهار این که دنیا منتهی به ظهور حضرت حجت (عج) به شمار می‌رود، گفت: باید در نقشه ظهور جایگاه خود را مشخص و تعیین کنیم و فاطمیه به ما می‌آموزد، ولی در جامعه زداینده جهالت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم تبعیت و پیروی از ولایت و ارزشها و آرمان‌های اسلامی در راستای تحقق فریضه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: حضرت فاطمه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رهبر جهادی بود و وی علمدار بیداری و آگاهی به شمار می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935080

مهمترین اخبار ایران و جهان: