نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 21:10

سرمربی گیتی‌پسند: امیدوارم در پایان فصل در جمع ۸ تیم برتر باشیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: نیم‌‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، هدف‌گذاری برای ما حفظ تیم در لیگ بود، اما در حال حاضر در بین ۸ تیم پلی‌آف حضور داریم و امیدوارم با پوشش نقاط ضعف تیم در نیم‌فصل دوم نیز این روند را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از برتری تیمش مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: بازی بسیار عالی بود، بچه‌های ما خیلی خوب کار کردند، تمام نکاتی از آن‌ها خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند، فولاد هم تیم خوبی بود و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، تیم چهارم جدول بود، ما روی نقاط ضعف آن‌ها کار کرده بودیم و به نتیجه دلخواه دست یافتیم.

وی در رابطه با پایان نیم‌فصل نخست لیگ گفت: نیم‌‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، هدف‌گذاری برای ما حفظ تیم در لیگ بود، اما در حال حاضر در بین ۸ تیم پلی‌آف حضور داریم و امیدوارم با پوشش نقاط ضعف تیم در نیم‌فصل دوم نیز این روند را ادامه دهیم.

عقیلی با بیان این که در خصوص نقل‌و‌انتقالات و تغییرات در تیم هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان فعلی در نیم‌فصل نخست عملکرد بسیار خوبی را داشتند، ممکن است همین تیم را حفظ کنیم یا تغییراتی داشته باشیم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص تقابل با پیکان در نخستین بازی نیم‌فصل دوم گفت: در بازی رفت مقابل پیکان بازی خیلی‌خوبی را به نمایش گذاشتیم اما با اشتباهات داوری نتوانستیم پیروز میدان باشیم، امیدوارم در تهران نیز بازی خوبی را انجام داده و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 933836

مهمترین اخبار ایران و جهان: