نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 19:59

۷۰۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ابوذر در گلستان ارسال شد

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: با توجه به اتمام مهلت ارسال اثار تاکنون ۷۰۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ابوذر ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد مهدی تجری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی، خبرنگاران و اصحاب رسانه گلستان می بایست تا ۳۰ آذرماه آثار منتشر شده خود را به هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال می کردند.

وی تصریح کرد: با به پایان رسیدن مهلت ارسال، تعداد ۷۰۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. از تعداد ۷۰۴ اثر ارسالی تعداد ۴۰۱ اثر در بخش مکتوبات و ۳۰۳ اثر در قالب چند رسانه ای است.

مسئول بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: قالب های جشنواره شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

 

 

وی بیان کرد: محورهای این جشنواره نیز شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال افرین، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط افرینی، خانواده جامعه و فرزنداوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

تجری گفت: مرحله داوری بزودی آغاز و برگزیدگان تعیین می شوند و امید داریم پایان دیماه شاهد اختتامیه این رویداد مهم رسانه ای در گلستان باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 933736

مهمترین اخبار ایران و جهان: