نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 11:39

۲۸۰ موکب در کرمان برپا می‌شود / آمادگی برای پذیرش ۲۰ هزار نفر

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۲۸۰ موکب در کرمان برای پذیرایی از زائران برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نظری صبح یکشنبه در نشست خبری سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: حاج قاسم در بالاترین مقام‌ها بود اما هیچ چیز برای خودش نخواست و خودش را فدای مردم کرد، ولایت پذیری و ولایت باوری که نیاز اصلی جامعه ما است در وجود او موج می‌زد.

وی گفت: وقتی مقابل ولی خودش می‌ایستاد ما یک سرباز واقعی را می‌دیدم و همیشه برای خدمت به مردم خالصانه تلاش می‌کرد و این بود که موجب شد حاج قاسم در دل‌ها بنشیند.

وی با اشاره به مردم محور بودن برنامه‌های سالگرد گفت: مردم پای کار هستند و برنامه‌های زیادی در دستور کار قرار دارد، از هشتم دی ماه برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان آغاز می‌شود.

سردار محمد علی نظری شعار امسال را جان فدا اعلام کرد و گفت: حاج قاسم زندگی خود را وقف و فدای مردم و انقلاب کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته درگیر بیماری کرونا بودیم امسال پیش بینی کردیم شاهد ورود روزانه ۲۰ هزار زائر باشیم.

وی گفت: ۱۸ کمیته مختلف برای برگزاری مراسم‌ها فعال شده است و برنامه‌های ساعات شهادت در سیزده دی ماه به صورت ویژه برگزار می‌شوند.

وی افزود: کمیته اسکان نیز، آمادگی برای اسکان مردمی تا ورود ٢٠ هزار نفر در روز را دارد. عملیاتی کردن نرم افزار راهنما و راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی به صورت ۲۴ ساعته نیز در دستور کار است.

سردار نظری افزود: تعداد ٢٨٠ موکب در کرمان فعال هستند که ٢١٢ عدد آنها در سطح گلزار و ۶٠ عدد در سطح شهر توسط مردم برپا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932180

مهمترین اخبار ایران و جهان: