نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 21:20

استاندار خراسان رضوی: فراهم‌ کردن امکانات ورزشی برای جانبازان و معلولان ضروری است

استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط سهل‌تری باید برای استفاده جامعه جانبازان و معلولان از امکانات و ظرفیت‌های ورزشی در استان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظریدر نشست با اعضای هیات رییسه ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع ورزش برای جامعه جانبازان و معلولان از نظر جسمی و روحی تاثیرگذاری چند برابر نسبت به سایر قشرها دارد و به همین دلیل باید به عنوان یک ضرورت به آن نگریسته شود.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: تا جایی که امکان دارد باید برای بالا بردن ظرفیت‌های موجود، بهره‌ وری را در همه امور افزایش دهیم تا همه افراد امکان ورزش کردن را داشته باشند.

وی با اشاره به علاقه مندی بیشتر جوانان به ورزش ادامه داد: ورزش می تواند به عنوان یک زمینه و بستر مناسب در ارتباط با جوانان مفاهیم انسان سازی را هم مورد توجه قرار دهد و نباید از آن غفلت کرد.

نظری با بیان اینکه دارایی های این استان مشخص است و باید در جای مناسب خود به کار گرفته شود، افزود: تاکید ما بر این است که طرح های نیمه تمام استان مبتنی بر دارایی موجود باید به سرانجام برسد.

وی اذعان کرد: هر اقدامی که بخواهد صورت پذیرد باید با نگاه درون زا شکل گیرد تا امکان استفاده از توان مردمی و بخش خصوصی برای به سرانجام رساندن آن طرح ها، فراهم شود.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 931480

مهمترین اخبار ایران و جهان: