نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 12:47

برگزاری چهل‌ و پنجمین مسابقات سراسری نغمات قرآنی در بخش بانوان + تصویر

چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی و قرآنی در بخش خواهران با حضور ۱۱ گروه ۵ نفره بانوان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی(تواشیح) و همچنین ۱۷ نفر از بانوان در رشته دعاخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی و قرآنی در بخش خواهران در روزهای 19 و 20 آذرماه با حضور 11 گروه 5 نفره بانوان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی(تواشیح) و همچنین 17 نفر از بانوان در رشته دعاخوانی برگزار شده است.

در این بخش 14 داور ملی و بین‌المللی در زمینه‌های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا، اصول اجرا و هماهنگی هیئت داوران بخش خواهران چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی قرآن کریم را تشکیل می‌دهند.

بنا به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی 3 گروه برتر و در رشته دعاخوانی هم 3 فرد برتر مسابقات انتخاب شده و در روز پایانی جشنواره یعنی 23 آذرماه معرفی خواهند شد. گفتنی است این مسابقات به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن , قرآن , رادیو قرآن , قرآن و عترت , مسابقات قرآن ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 904380

مهمترین اخبار ایران و جهان: