نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 12:38

قیمت گوشت و مرغ تا پایان سال در استان سمنان افزایش نخواهد داشت

سمنان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ذخیره اقلام اساسی مورد نیاز را مطلوب خواند و گفت: با این روند قیمت گوشت و مرغ تا پایان سال در استان افزایش نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود طاهریان صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار به مناسبت یلدا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بازار استان سمنان نه تنها در آستانه شب یلدا بلکه در طی سال به صورت مدام پایش و رصد می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه طبق این نظارت و بازرسی‌ها کمبودی به لحاظ اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی ذخیره انبار کالاهای اساسی را در استان سمنان مطلوب خواند و افزود: مردم نگران کمبودها نباشند و از هیجانی شدن نسبت به بازار به طور جد خودداری کنند چرا که گوشت، مرغ، شکر، برنج و گندم به میزان کافی در انبارها ذخیره شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه پنج هزار تن نهاده دامی نیز در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: با این روند ذخیره سازی ۹۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۵۰ تن گوشت منجمد دام سبک و سنگین طبق برآوردها قیمت گوشت و مرغ تا پایان سال در استان سمنان افزایش نخواهد داشت.

طاهریان با بیان اینکه به لحاظ سویا، ذرت و جو نیز وضعیت استان سمنان مطلوب ارزیابی می‌شود، در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۷۰۰ تن برنج هندی و پاکستان، بیش از ۱۴ هزار تن شکر سفید و بیش از ۲۷ هزار تن گندم در انبارهای استان سمنان ذخیره سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال رفع دغدغه معیشتی مردم استان سمنان هستیم، افزود: قطعاً با هماهنگی سایر دستگاه‌ها بر نحوه توزیع و قیمت این اقلام اساسی نظارت کافی صورت می‌گیرد تا موجب افزایش رضایت مردم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924536

مهمترین اخبار ایران و جهان: