نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:04

نقشه فرهنگی لامرد تهیه شود

لامرد -تهیه نقشه فرهنگی لامرد در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد ظهر سه شنبه به مدیریت رئیس جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد و اعضای حقیقی و حقوقی در سالن شهید انصاری حوزه علمیه رضویه لامرد برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ محمد جواد آزاد رئیس جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ اظهار داشت: اگر ما در حوزه فرهنگ خوب کار کنیم، بقیه حوزه‌ها نیز خوب خواهد شد و این شالوده و نگاه زیربنایی ما به مسائل فرهنگی است.

وی گفت: نگاه همه جانبه، جامع و متوازن در حوزه‌های پیشرفتی منطقه مطالبه و مورد تاکید ماست.

ابراهیم کرامت فر فرماندار لامرد نیز در این نشست بر انتخاب مناسب تقدیم بیشترین شهید در عملیات کربلای چهار و پنج، به عنوان روز لامرد را نشانه سلحشوری و ایثارگری مردم این خطه ولایت مدار دانست و بر تبیین این روز برای مردم تاکید کردند.

محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، موفقیت سید احمد هاشمی از نویسندگان، پژوهشگران و اساتید بنام شهرستان به عنوان پژوهشگر برتر فارس را به وی و جامعه فرهنگی شهرستان و استان تبریک گفت و آرزوی توفیق بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ این خطه کرد.

تشکیل دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز لامرد در محل دانشگاه آزاد اسلامی و تبیین این روز در اولین سال تصویب آن، تهیه برش شهرستانی نقشه مهندسی استان فارس و اهدای ۱۲ مدال علم و اخلاق تا دیماه سال آینده توسط دادگستری شهرستان لامرد از مصوبات پنجاه و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922880

مهمترین اخبار ایران و جهان: