نیوز سیتی!
24 اسفند 1400 - 13:05

بزرگترین خدمت به پاس تسویه بدهی‌ها بود/نخستین مرکز آموزشی–تحصیلی با رویکرد ورزشی در باشگاه پاس

ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: تسویه بدهی‌ها و ایجاد ساختار حرفه‌ای در ارکان باشگاه، بزرگ‌ترین خدمت به این تیم بود که به سرانجام رسید. به گزارش ایسنا، حمیدرضا عابری منصور در نشست هم‌اندیشی با مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان ضمن اشاره به حل مشکلات مالی باشگاه، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم بدهی‌های باشگاه را به حداقل برسانیم و حجم سنگینی از مشکلات این تیم از ادوار گذشته را برطرف کنیم. وی افزود: بدهی مالی به طلبکاران یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پاس همدان در طی سال‌های گذشته بود که نه تنها فضای بی‌اعتمادی را برای این باشگاه در سطح فوتبال کشور ایجاد کرده بود بلکه باعث شد تا پاس نتواند ارتباط و همکاری بهتری با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشته باشد. عابری منصور تصریح کرد: اکنون این بدهی‌ها به حداقل رسیده و همچنان در حال تسویه‌های مالی با طلبکاران هستیم تا بار مالی ایجاد شده در باشگاه را به طور کامل برطرف کنیم. سکاندار باشگاه پاس در ادامه با اشاره به ایجاد زیرساخت لازم در راستای رسیدن به استانداردهای حرفه‌ای فوتبال، تشکیل کمیته استعدادیابی در رده های سنی پایه، تغییر در کادر فنی و بازیکنان در نیم فصل به قصد بهبودی شرایط تیم برای ادامه مسابقات و برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای بررسی نقاط ضعف و قوت تیم را از دیگر اقدام های صورت گرفته عنوان کرد و تاکید کرد: پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا نخستین مرکز آموزشی – تحصیلی با رویکرد ورزشی در باشگاه پاس راه‌اندازی شود و زیرساخت آن فراهم شده؛ بهترین تجهیزات و امکانات را برای این مرکز اختصاص داده‌ایم. مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اقدامات انجام شده طی مدت دو ماه حضور در سکان باشگاه پاس، مطرح کرد: سازماندهی و ایجاد چارت سازمانی برای باشگاه، بازسازی محل اقامت و اداری پاس، اجرای پخش مستقیم  دیدارهای تیم از طریق صداوسیما، پایه‌گذاری طرح های اقتصادی، تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی مرتبط و حل مسائل و مشکلات اساسی تیم از اقدام‌های انجام شده در طی این مدت دو ماهه بود. وی با بیان این‌که پاس همدان لایق بهترین امکانات و تجهیزات است، گفت: راه اندازی اتاق پزشکی و بدنسازی با بهترین تجهیزات مدرن تمرینی و درمانی، ایجاد سایت رفاهی–تفریحی، سازماندهی کانون هواداران با صدور کارت‌های هواداری و برخورداری تیم از زیرساخت‌های اختصاصی نظیر زمین تمرین و سایر امکانات را از برنامه‌های کوتاه مدت باشگاه عنوان کرد. عابری منصور با اشاره به تشکیل کمیته‌های فنی، انضباطی و نیز واحد آنالیز مسابقات باشگاه، گفت: تاکنون این سه حوزه به طور رسمی در باشگاه‌های ما ایجاد نشده و یا به صورت مقطعی بوده است. مدیرعامل باشگاه پاس در پایان این دیدار ضمن تشکر از صبوری هواداران و فوتبالی‌های استان و تاکید بر این‌که روزهای خوبی در انتظار باشگاه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اعضای کمیته‌های فنی و انضباطی با هم‌فکری صاحب نظران و هیات مدیره باشگاه مشخص شده‌اند و با بررسی نهایی معرفی می‌شوند ضمن اینکه واحد آنالیز را مربیان با تجربه در این حوزه تشکیل می‌دهند تا ان‌شاءالله نتایج بهتری نصیب این برند ورزشی و معتبر کشور بشود. انتهای پیام خبرنگار ایسنا؛ سینا بیدمشکی
منبع: ایسنا
شناسه خبر: 167680

مهمترین اخبار ایران و جهان: