نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 11:32

مجوز فعالیت مدارس غیرانتفاعی ناایمن گلستان لغو می شود

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به صدور اخطاریه برای تعدادی از مدارس غیرانتفاعی ناایمن و کم استحکام، گفت: مجوز فعالیت مدارس غیرانتفاعی ناایمن گلستان در سال آینده لغو می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نظری صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ایمنی و مقاومت مدارس و مراکز آموزشی غیرانتفاعی یکی از مهمترین پارامترهای نظارتی توسط آموزش و پرورش بوده که با قوت در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: برای تعدادی از مراکز غیرانتفاعی گرگان که استحکام بنا و مقاومت سازه‌های آموزشی آنها با استانداردهای لازم مغایرت داشت، اخطاریه‌های صادر شده است تا هر چه سریع‌تر این عیوب و نواقص را برطرف کنند.

نظری گفت: ۶۰ هزار دانش آموز گلستانی در مدارس غیرانتفاعی گلستان در حال تحصیل هستند و از سال آینده مراکز آموزشی غیرانتفاعی که نتوانند حداقل‌های لازم در خصوص مقاومت بنا را کسب کنند، اجازه ثبت نام و نام نویسی از دانش آموزان را ندارند.

وی بیان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته و به سبب کرونا و غیرحضوری بودن کلاس‌های آموزشی برخی استانداردهای فیزیکی مراکز آموزشی مورد غفلت قرار گرفته است که امیدواریم با تشدید نظارت‌ها این دغدغه برطرف شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041536

مهمترین اخبار ایران و جهان: