نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 12:03

سپاه پاسداران با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: امروز ملت ایران و امت‌های اسلامی به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می‌کنند و بارها برایشان ثابت شده سپاه برخوردار از بصیرت دینی و موجب اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از سپاه روح‌الله استان روح‌الله استان مرکزی، امیرمحمد صادقیان ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: میلاد خجسته اسوه ایثار و شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده نشان از ادامه مسیر مکتب امام حسین(ع) توسط پاسداران دلاور است که با توکل بر خدا، معنویت، ولایتمداری، تقوا و بصیرت این مسیر را در نهاد مقدس سپاه ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ارزشمند است که به برکت انقلاب اسلامی و محصول تفکر حضرت امام خمینی(ره) در کشور جاری شده، افزود: امروز هر فردی که برای استقلال و امنیت کشور تلاش می‌کند و یا به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کند پاسدار است و به برکت وجود نهاد مردمی و انقلاب سپاه فرهنگ پاسداری در بخش‌های مختلف کشور طنین‌انداز شده است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران فرزند خلف انقلاب اسلامی است و سبزپوشان انقلاب اسلامی از روز تأسیس این نهاد انقلابی تا امروز همواره نقش مهم و راهبردی در دفاع از کشور و خدمت به مردم ایفا کرده‌اند.

صادقیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ژرف‌اندیشی و ابتکار راهبردی در تأسیس سپاه پاسداران دفاع و پاسداری همه‌جانبه از انقلاب را تضمین کردند، گفت: امروز ملت ایران و امت‌های اسلامی به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می‌کنند و بارها برایشان ثابت شده سپاه برخوردار از بصیرت دینی و موجب اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم نموده است.

وی کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های مختلف را حاصل روحیه ایثارگری و جهادی پاسداران و معنویت حاکم در این نهاد انقلابی خواند و افزود: روز پاسدار نماد تجلیل از مردان حماسه سازی است که در مسیر عزتمندی و سربلندی انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

جانبازان از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: سالروز میلاد مسعود و با برکت حضرت ابوالفضل(ع) که روز جانباز نامگذاری شده فرصتی ارزنده برای تکریم از حماسه‌آفرینانی است که برای اعتلای اسلام ناب محمدی و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند و جانبازان از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

غلامرضا کریمی بیان کرد: جانبازان عزیز به عنوان شهدای زنده در سخت‌ترین آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به برکت روحیه ایثار و شهادت جانبازان، این عزیزان در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین هستند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند و این دانشگاه به گونه‌ای آنها را تربیت کرده که در هر عرصه‌ای ورود کرده‌اند با ابتکار، اراده و توان، کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات رسانده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: امروز رسالت سنگین جانبازان بر دوش جوانان غیرتمند ایران اسلامی است و جوانان باید با استفاده از تجربیات و رهنمودهای این عزیزان و بهره‌گیری از دانشگاه دفاع مقدس عزت و سربلندی کشور و خودکفایی ایران عزیز در همه عرصه‌ها رقم بزنند.

کریمی با بیان اینکه توکل بر خدا، تکیه بر ولایت و غیرت دینی و انقلابی جانبازان موجب شد این عزیزان در تاریخ ماندگار شوند، گفت: جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند و امروز همه در قبال رشادت‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از مجاهدت‌های جانبازان یک ضرورت مهم است که باید توسط همه دستگاه‌ها در طول سال اتفاق بیفتد و امیدواریم به برکت وجود این انسان‌های مخلص و بی‌ادعا خداوند نظام اسلامی را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058136

مهمترین اخبار ایران و جهان: